O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2015-08-13 23:03:48
Факат ва факат галаба ёр булсин илохим.
2015-08-13 13:45:25
#8 Xushnud07
2015-08-13 01:04:45 0
Mavzu: Hamesga Isko raqobatchimi yoki Isko faqat oyin kuchaytirish uchun maydonga tushadimi? Isko asosiy jamoaga loyiq o`yin ko`rsatyaptimi?

Avvalo, hozirgi tarkibimizda bu ikki futbolchini ko'rishdan baxtiyorman. Chunki ularning biri 23 yoshda bo'lsa, ikkinchisi 24 yoshga to'ldi. Bu degani, kamida Isko va Hames 5 yil Madridda!

Endi savolga kelsak, Hames yoki Isko? Anchayin mushkul javob berish... Bizni ya'ni muxlislarni nazarida Isko Hamesga raqobatchi! Ammo... Peresni ko'zi bilan qarasak, Hames 80 "limon" ga kelgan, reklamabop futbolchi, ko'plab komp.lar "yuzi" va Hames maydondaligi uchun qanchadan-qancha Kolumbiyalillar TV qarshisida Madrid o'yini tomosha qiladi. Va bu PUL demakdir. Shuni o'ylagan holda Hames ma'qulroq asosiyda o'ynash uchun uni nazdida. Endi pullar-u, reklamani bir chetka surib, MUXLIS nazari bilan qarasak ham Hames haqli(dek)! Bunga esa uning o'tgan mavsum o'tkazgan "super" mavsumi isbotlab turibdi. Bir eslang a, yozda 23 yoshli kolumbiyalik uchun 80 "limon" to'langanini eshitgan ko'pchilik, bu summaga Hames "arzimasligini" bayon qilishdi. Va hayriyatki, bu taxminlar o'zini oqlamadi. Va Hames jamoaga tez'da kirishib, Madridga zahirada "o'tirish" uchun kelmaganini isbotladi. Esingizdami, u jarohat olganda, hujum chizig'i b.n yarim himoyani "bog'lab turguvchi ko'prik" yo'qolgandek, bo'ldi va uzilishlar yuzaga keldi. Va nihoyat u safga qaytgandan keyin, kutilmaganda o'zining "super" o'yinlarini namoyish etishda davom etdi. Hames -Tezlik, golni sezish, nozik didli gollar, dribling, super paslar va jarima to'pi "masteri" hususiyatlarni jamlagan futbolchi!



Isko - yuksak dribling sohibi, tezlik, kuchli zarbalar sohibi! Isko ham Hamesdan kam emas. Ammo hozirgi vaqtda bizga hujumda to'pni o'zida ko'p ushlab turadigan va kezi kelganda oldirib qoyadigan futbolchi emas. Bitta harakat bilan Beyl-Benzema-Cristiano ga yetkazib berishi kerak. To'g'ri Iskoning ham qo'lidan keladi. Ammo Iskodan ham Bu ishni Hames sifatli va a'lo darajada bajara oladi.
Foydali ish koefitsentini olib qarasak ham, Hames Iskodan ustun! Isko-Hames raqobatida kimni tanlaysan degan savolga: Men uzil kesil Hames deb javob berardim.
Ammo Isko bu yilgi turnelarda eng foydali futbolchilardan biri bo'lmiqda. Va asosiyga loyiqligini isbotlagan(dek)! Lekin shunday o'yin namoyish etyotgan futbolchiga asosiyda joy yoq(!) U o'ynashi mumkin bo'lgan o'ng qanot - yuz millionlik "ekspanat" o'z "hukmronligi"ni o'rnatib olgan! Afsuski, imkoniyatlardan foydalana olmayaotgan futbolchini o'rniga, asositga haqli futbolchi zahirada o'tirishga "mahkum"!

Tasaavur qiling, bu mavsum hujum chiz'ig'imiz mana bunday ko'rinishda bo'lsa:

Isko o'ngda, Hames hujum ortida, Ronni esa "sevimli" joyida. Eng yuqorida esa Benzema haraltalansa. Ammo bu ish amalga oshmaydida((()

Hulosa: Isko-Hames raqobatida Hames asosiyga haqli! Ammo Isko ham zahirada o'tishga "munosib" emas! Beyl shu yerdayam ORTIQCHA!

2015-08-13 10:45:06
Isco va James
bularni qay birini ham tanlashni bilmaysan ikkisida ham super tezlik ajoyib dribling zargarona paslari bor, gollariga kelsak ikkisi ham did bilan gol urishadi pleymekr borasida ham ajoyib natijalari bor bularni farqi James Iscodan qimmatroq summaga kelgan ahir Real Madrida qimmatga olib kelingan futbolchilar asosiyda tushishlari shart ha ular bunga haqli chunki ular bekorga qimmatbaho futbolchilar emas. So'zim ohirida bir haqiqat bu ikki futbolchidan birini tanlash juda mushkul (men uchun) qo'lingdagi qaysi barmog'ini tishlashni bilmaysan qaysini tishlasang shunisi og'ridi bu ikki futbolchimiz bir vaqtni o'zida maydonda bo'lsa Realimni o'yini bundanda jozibador va chiroyli bo'ladi.
2015-08-13 08:32:27
Halamadrid olga
2015-08-13 07:31:20
охо кайфиятлар яхши манга копрок иско бн хамесни ойини ёкяпти
2015-08-13 06:26:12
Jamesga jam Iskoga ham hurmatim va qiziqishim juda kuchli. Agar birini tanlash kerak bo'lsa men dovdirab qolardim... Bu nafaqat men uchun balkim butun madridistlar uchun qiyin savol bo'lardi!
2015-08-13 06:23:52
Menga qolsa ikkovini ham o'ynatgan bo'lardim, ikkalasi ham yaxshi dribling sohiblari tezlik yaxshi eng muhimi xujumda bir oshirish bilan xavfli vaziyatga aylantirishidir....
2015-08-13 06:01:00
Ajoyib vaziyatlar. Funny moments...!
Kayfiyatlar doim shunday bo'lsin deb qolamiz...
2015-08-13 02:16:52
#18
Bolishi mumkin, barchasi bolishi mumkin... ammo isconi doimiy oyinga tushurish uchun james dan kechish kerak..! foyda keltirayotgan james yoki kamida biryildan ken lekin bu yil uncha foyda bermidgan iscomi? isconi jamesning darajasiga olib chiqish uchun Real yana bir yil yoqotsinmi? yoq!
2015-08-13 02:13:33
Tepaga
2015-08-13 02:12:20
Xamesda markaziy hujumchi hislatlarining barchasi mujassam: Tezlik, Bow va oyoqda juchli zarba tez va xatosiz fikr chiqarish va albatta yaratuvchanlik. To'g'ri bu hislatlar bn bizga hozirgi nuqtasidayam katta foyda keltira oladi ammo bizga hozirgi vaqtda hujumchi kerak. Yaxshi hujumchi anqoni urug'i paytda bor resurslarimizni ishlatib ko"rish darkor
2015-08-13 02:08:55
Kelayotgan yilda ikalasiniyam bir vaqtda maydonga tuwiriw tarafdoriman yani Xamesni Markaziy hujumchi o'rnidan sal orqaroqda yani taran vazifasini yuklatgan holda ham bizning nozik nuqtamiz markaziy hujum chizig'imizdagi raqobatni yanada jonlantirish masalasida Xamesga hujumdan joy ajratiw keark. Isco esa hujumchi ortida harakat qiladi
2015-08-13 02:04:37
#15 buni sababi yani Isconi yo'qolib qoliwi kamro (Jamesga nisbatan) maydonda xarakat qiliwi masmikin balki ko'pro imkon berilsa siz etkande 1,2 yil ketmas. Nima dib o'ylis
2015-08-13 02:01:02
Isco va Xames ajoyib va almashtirib bo'lmaydigan futbolchilarimiz. Shunday tanlovimiz borligi bizning faxrimiz. Ikalasini o'ynagan paytida emas o'ynamagan paytidagi jamoamizdagi o'rnini soliwtiriw maqsadga ko'proq muofiq nazarimda. Isco yosh istedodiham yetarli u agar o'zidagi qobiliyatni shaklantira bilsa "Messisifat" o'yinchi. Ammo balki yoshdir balki Anche taktikasida emasmidi ammo maydondagi keng ko'lamli qahramon emas edi. Yani u siz ham o'yin chiqardi. Ammo Xames yoq paytda jamoamiz huddi markazdan uzilib qolganday bo'ldi rang baranglik yo'qoldi. U qaytgacg Granada yer tiwlatildi 9-1!. Xamesni o'rni Anche jamoasida ulkan edi lekin endi Rafa erasi va bu yerda bir nima deyish qiyin
2015-08-13 02:00:29
#14 Outlaw_RMCF Raxmat qo'ldan kegani wu
2015-08-13 01:57:04
#13
Afsuski ulani deyarli teng deyish xato boladi! nega?
chunki James bu - Jahon chempionati va katta pul degani! bular albatta siyosiy tarafdan olib qarasak! Lekin, huddi Ronaldo Baledan ustunligi aniqdek, Jamesning ham Isco dan ustunligi aniq! James tarkibda Ronaldu,Beyl,Modrich bor vaqtda ham usha usha Jamesligicha qoladi.. ammo Isco negadur yoqolib qoladi! Negaligi ham aniq aslida Isco undan mega yulduzlar oldida ozini birmuncha yoqotib qoyadi..bu esa professional futbolda kop narsani belgilaydi..! Isconing bu salbiy tarafi 1,2 balki 3 yilda otib ketar lekin ungacha asosiyga James loyiqroq!
2015-08-13 01:51:52
MaDriDisTa_22
Kuchli fikrlar-10 uchun birinchi fikrni yozib beribsizku))) yangi user uchun ajoyib!
2015-08-13 01:40:23
#8 Yaxwi Savol. Manimcha Isco Jamesga raqobatchi yoki James Iscoga raqobatchi. Bu ikkisini bir biridan ustun qo'yiw manimcha noo'rin. Kelin gapi Bir bowidan bowlase. Birinchi navbati futbolchilani individal xolati. Ikkalasiyam to'pni o'zida yaxwi uwlab turolidi bir nechta o'ynchilani ko'rdim dimiy aldab o'tadi, ikkinchidan xujumchilarga pas beriw yani maydoni ko'ro oliw qobilyati ikkalasidayam bir xil(dek). O'tkan mavsumda Real vs Barsa(3:1) wu o'yinda Isconi Inyestadan to'pni olib qo'ygani Jamesni Benzemaga owirgan pasi 3-golli bo'liwiga sabab bo'gandi( bunaqa sababla juda ko'p negadir wunisi ko'pro esda balki raqib Barsa bo'gani uchundir) Ajoyib pleymekir ikkalasiyam. Uchinchidan xujumni yakunlaw yani gol uriw bobidayam tenglik ikkala o'yinchiniyam didi zo'r bula ijrosida supper golla ko'rganmiza. Jamesni bitta kichkina ustun jixati jarima to'plaridan xam unumli foydalana oliwida balki Iscodayam bunaqa talant bordir xali yuzaga chiqmagan( balki man ko'rmagandirman). Xulosa wuki ikkalasiyam asosiy tarkibda tuwiwga loyiq. ( bu mani saytdagi birinchi fikrim xato kamlari bo'sa uzurli)
2015-08-13 01:32:50
O'zini qari va maymunsifat ko'rsatishni nima keragi bor shu Beylga. Toza ozodalikda gap ko'p, tahorat olib yur Beyljon. Aks holda bizni tahoratimizni buzasan
2015-08-13 01:30:52
Yangi mavsumda Realdan ajoyib va mazmunli o'yinlar kutamiz. Ammo raqiblar jiddiy kecha Barsani o'yinini ko'rdim yanada kuchaygan. O'yinni kuchaytiriw shart va zarur. Olg'a yigitlar
2015-08-13 01:23:22

Mehnatning tagi rohat
#12 SaphirKa
2015-08-13 01:19:48
Isco ajoyib, universal õyinchi. Unda hammasi yetarli: tezlik, tehnika, dribling, ajoyib va kutilmagan zarbalar. Ammo bazida raqibni keragidan ortiq aldaydi va tõpni oldirib qõyadi. Ba'zida esa tezlik b.n qarshi hujumda otayotganda noaniq pass beradi. Hamesda esa hammasi a' lo darajada. U top uzatishlarda kam xato qiladi, jamoadoshlari b.n ajoyib kombinatsiyalar õylab topadi. Shaxsiy fikrimcha Xames Rodriges Iscodan ancha foydaliroq. Ammo Xames maydonda bolmaganda Isco uni ornini bosa oladi
#11 Xushnud07
2015-08-13 01:04:45
Mavzu: Hamesga Isko raqobatchimi yoki Isko faqat oyin kuchaytirish uchun maydonga tushadimi? Isko asosiy jamoaga loyiq o`yin ko`rsatyaptimi?
fikrlarini to`liq bayon etilar balki fikrlarin top 10 loyixasidan o`rin olar
2015-08-13 01:03:20
Kroos doimgidek jiddiy. Beyl doimgidek "Maymun" . Ronaldu doimgidek xarakatda.
2015-08-13 00:54:37
rasmlar uchun raxmat,
nima futbolchilarimizga soqol qoyish moda bo`ganmi diymande)))
mashg`ulotlar yaxshi, bu mavsumdan umidimiz kotta
2015-08-13 00:52:37
manga fantasy football dan ruyxatdan utib beringlar iltimos