O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2018-07-14 01:46:27
Мбаппе келса зур иш булар эди
2018-07-12 15:18:33
Men bir narsaga hayronman hamma jch qaysi komanda yutsa shu jamodagi yetakchi oltip topni oladi deyapti shunda nima Ronaldoning 1 yil qilgan mexnati daxshat va muhim gollari (realdagi) shularni unutib qoyshdimi odamlar 1 oylik turnirda yaqshi oynasa oltin top berilishi kerakmi bu adolat emes hammasi haqqoniy bolishi kerak oltin topga bu yil faqat Ronaldo munosib !!!!!!!
2018-07-12 13:19:51
Kim kesayam Realga foydasi tegsa bo'ldi
#53 Enelo_13
2018-07-12 11:28:11
Azar kelishi ehtimoli katta
#52 Akbarshox
2018-07-12 08:16:01
Debruynega ham harakat qilish kerak Mahrez transferidan keyin
#51 Akbarshox
2018-07-12 08:09:02
Asensio Mbappe Beyl triosi bo'lsa qarshi hujum yashin tezligida bo'lardi realda keyin bu so'rovnomani bizni saytdayam tashkil etish ķerak
2018-07-12 07:44:21
#48 rеаl yutsin didimkuu...
2018-07-12 07:42:02
#48 9 yil ronigа bаlеt qilib orgаnib qommаn...))))
#48 NEDVED_11
2018-07-12 06:45:52
46# хакикий персофансни фикри болдию койил!)))
#47 NEDVED_11
2018-07-12 06:44:52
Бу Мбаппею Неймарини Носирджан ЛЧни олмагунча койвормаса керак, лекин билмайдики яна 10 йилча хатто финални ТВ каршисида футболчилари бн коришини...!)
2018-07-12 06:43:02
Bu yil yеchl finаligа rеаl-yuvе ciqsin rеаl 6-5 yutsin... Yuvеdаn 5tа golni roni ursinее... Wunisi аdolаtli bolаdi...
#45 NEDVED_11
2018-07-12 06:40:10
Ассалом мадридистлар ниятни яхшилигини каранга...
#49 NEDVED_11
2017-07-04 15:34:25 5
Колиши аникку шундок хам, агарда кетгиси келиб колса Дел Пиерони гапи... Юведа унга жой тайёр! Роналду эгоист буладими, ёшларни йулини тусиб куядими, канакадир айримлар фикрича х...к буладими, зирга такадими ва бошкасими буни умуман кизиги йук ЭНГ МУХИМИ у яшил майдонда барчасини исботлаб булди ва хали камида 3 мавсум исботлашда давом этади, омад унга ва Зизу жамоасига...!!! ( ЯХШИ НИЯТ ЯРИМ ДАВЛАТgringringrin)!!!
#44 NEDVED_11
2018-07-12 06:38:22
Хорватия молодец, Манжукич класс!)))
2018-07-12 05:49:25
mbappe realga yaxshi joylashadi taktika kota extmol bilna uzgaradi
#42 VALEXO_3
2018-07-12 02:08:52
Xorvatiya haqiqiy jangchilar oxirigacha kurashadi Xorvatlar shunday jamoaki hechqanday favoritlardan hechqanday kuchli jamoadan qo'rqmas ekan tengma teng kurashar ekan qoyil finalda teng o'yin ko'ramiz favorit degan so'z bo'lmaydi
#41 VALEXO_3
2018-07-12 02:05:46
Angliya finalga chiqa olishini juda istagandim Xorvatiya bunga yo'l qo'ymadi haqli finalga chiqdi...Fransiya vs Xorvatiya finalda o'ynaydi Angliya vs Belgiya uchinchi o'rin uchun o'ynaydi bechora guruxdosh omadsiz noshudlar
#40 VALEXO_3
2018-07-12 02:03:40
Angliyada Tottenxemni muhiti egalab olibdi gol o'tkazib qo'ysa ruxan sinib qolar ekan Angliyani bu o'yini Yuve vs Tottenxem o'yinidek bo'ldi
#39 VALEXO_3
2018-07-12 02:01:09
Angliyani odam bo'lgan desam hali ham o'sha omadsiz noshud kamanda ekan Angliya uchun juda achindim o'yin penaltilar seriyasigacha borishini juda istagandim...Angliya o'zi aybdor o'ziga ko'p ishonib yubordi Xorvatiya kuchiga noto'g'ri baho berdi nahotki Angliyaliklar shunchalik aqlini yegan bo'lsa axr 2012 yildan beri shakilanib kelyotgan jamoaku Xorvatiya...Angliya xattoki favorit degan narsani unutib Xorvatiya favorit deb o'ylab o'ynashi kerak edi...O'zicha Angliya futbolchilari gol urganlaridan keyin masala hal deb o'ylashib ximoyalanib o'tirishibdi masala hal deb lekin xatto qilishdi birinchi taymda ko'proq gol urishga intilishi kerak edi Angliya o'zi aybdor bo'shashib o'yini boy berdi xujumkor o'ynaganida yeb qo'ymasdi...Xorvatiya goldan keyin qutrab ketdi
2018-07-12 01:58:34
PSJ prezidenti: Mbappe 1 milyard, agar shuncha pulni beriwsa ham sotmayman.

Mbappeni wartnomasi qachon tugaydi ?
Neymarni wartnomasi 2022 da tugaydi agar òwa paytgacha CHL omasa majburlab ushlab tursa kerak Helayfi.
2018-07-12 01:51:13
Keyn ni òyinlarini deyarli kòrmasdim kòrganimda ham umuman òynolmasdi. Uni maqtaydigan muxlislaga xayronman nimasi kuchli buni ?
Undan kòra Vinisius ni òynatsa boladi. Uni ustiga Vinisiusni wartnomasida Realni asosiy tarkib futbolchisi bòliw bandi bor. Zaxiraga bitta tajribali hujumchi opkelinsa bòldi yoki Karimni opqolinsayam bolovradi.
#36 Burhon999
2018-07-12 01:50:47
Modric uchun xursanman finaldayam fransuzlardi bir narsa qib yutvosedi xorvatla Modric OT olarmidi, maydondagi mehnatlari xaqqi xurmati OTga loyiq Maestro...
#35 MADRID_92
2018-07-12 01:44:03
Aniq qaysidir Real futbolchisiga nasib etarkanda jahon chempionatani yutish Varan yoki Modrich va Kovachich.
#34 Mansur_92
2018-07-12 01:41:50
Xarvatiya finalda Realdan aniq J Ch golibi boladi
2018-07-12 01:40:52
Keyn shumi axvoli undan Majukich yaxwiroq uynadi bugun. Ranaldu Keynni yowida sochib tawardi xammasini
2018-07-12 01:39:49
Malades Xarvatiya nasib finalda Fransiyani xam shunaqa azobini berib tawla. Bu inglizlar ja uzidan ketgandi. Feyr Pleyga amal qimay qurqoqlar Brazilya bilan tuqnaw keliwdan qurqandi mana xarvatiya yedirdi.
#31 anvarjoni
2018-07-12 01:39:37
Malades xarvatla haqiqiy mexnat korsatishdi ketma ket 3marta extra taymda oynadi qoyil zor boldi
2018-07-12 01:38:41
Kòpchilik Angliya finalga chiqadi dep òylagandi.
Xarvatiya finalga chiqdi 2-1 ģalaba muborak
#29 anvarjoni
2018-07-12 01:36:51
Hary Keynni axvoli mana lider bunaqa bomidi xuddi yutqizbogande yuribdi