O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#125 bwin
2018-07-11 22:52:04
Valexo_3 namuncha sergapsan
2018-07-11 21:51:20
Benzema ham ketsa yangi tarkib qanday bo'ladi
2018-07-11 21:51:07
#120 Mbappe yo Neymar to‘g‘rimi ?
2018-07-11 21:30:09
A Seriyada Immobile Ikardi Ronaldu to'purarlikka asosiy davogarlar Belotti ham harakat qilsa boladi. Dybalani Messini malayi deb yomon korardim endi u Ronalduni ukasi bolib qoladi katta ehtimol bilan. Ronaldu vaqtida ketti. 33 yoshida uni ko'klarga ko'tarishi mumkin bolgan jamoaga ketdi.

ISHONING YUVENTUS RONALDUNI 4 YIL O'YNATSA HAM 9 YIL O'YNATGAN REALDAN KO'RA DURUSTROQ HAYRLASHADI. KARYERASINI YAKUNLASA YUVENTUS AFSONASI HAM BO'LISHI KATTA EHTIMOL. MANCHESTER YUNAYTED MUXLISLARI O'RTASIDAGI SOROVNOMADA YUNAYTED TARIXIDAGI ENG YAXSHI O'YINCHI RONALDU ORTIDAN BEKHEM VA NISTELROY BOLGANDI REALDA ESA SHUBHASIZ YANA RONALDU BOLADI. MENIMCHA KRISH ITALIYANI HAM ZABT ETSA KERAK UNDA BILMADIM HAR BIR LIGANING SUPERYULDUZI VA LIDERI BOLISH YANA KIMLARGA NASIB QILARKAN
2018-07-11 20:28:53
ex afsus nimalar buldi xaliyam uzimga kelolmayapman
2018-07-11 20:06:44
Futbol tаxti bow... Wаxzodаlаr kop... Vаliаhd еsа bittа... Diqqаt !!! sаvol: Kim...?
2018-07-11 20:01:49
Hakimov Ashrafjon ham Barussiyaga ijaraga berilibdidaaaa
2018-07-11 19:28:01
Like shu fikrizga quwilaman. 1 kunda 10 martda like bosish mumkun ekan tugab qolibdi bolganida bosardim .
#117 JR__11
2018-07-11 18:52:05
Realning hujum uchligi: Keyn, Asensio va Beyl bo'lsa................!!!!!!
#116 JR__11
2018-07-11 18:50:14
Ronalduni o'rniga Keyn to'gri keladi menimcha, o'yin uslubllari o'xshab ketadi.
#115 JR__11
2018-07-11 18:48:49
Ronaldusiz Real kuchsizlanadi lekin 1, 2 o'yindan keyin Lopategi hammasini uz joyiga quysa kerak.
2018-07-11 18:17:52
Бензема ҳам кетади. Буни расман ўзи эълон қилди. Роналду кетидан у ҳам А серияга "Наполи’ сафига бориб қўшилиши эҳтимоли юқори. А серияга ҳам амча қизиқиш ошади энди.
#113 YORQIN
2018-07-11 18:05:37

lekn endi isco,modric,marcelo lar mazza qib oyniydi
#112 raul_7667_
2018-07-11 17:46:11
Ana endi realdagi ispanlarning o'rni ortadi ayniqsa Iskoni Lopetegi boshchiligida
#111 YORQIN
2018-07-11 17:40:18

tiki takaga tuwadi casemiro brazilyada ham tiki takaku
2018-07-11 17:14:07
U ketdi... Tirik afsona, sevimli klubim yana bir afsona bilan xayrlashdi, to'gri, xayrlashuv yana o'sha holat... Roma. Barselona milan inter singagari afsonasini dabdaba bilan kuzatmadi, bunga hamma ko'nikib bo'lgan. Raxmat senga CR7. Realimga qirollik darajasini qaytarganing uchun. Realimni dunyodagi eng kuchli qilganing uchun. Shunday davrlar bo'lganki realda yaqqol ajralgan, bitta o'zi jamoani tortadigan futbolchi bo'lmagan. Chunki tarkibdagi xoxlagan oyinchi bu ishni qila olar edi. Ronaldu davrida esa tan olaylik deyarli yolgiz ozi yelkasida kotarib yurgan davrlar boldi. Bu ham tabiiy chunki Messi ikkisi butun futbolni tortib yurgandan keyin tabiiy boladida. Ular bizga ozlaridan saal ilgari faoliyat yurgizgan yulduzlar pelliadasining futbolni tark etganidagi kemtikni yopib turishdi. Bir eslab ko'ring 10 yil ilgari qanday yulduzlar futbolni tark etgandi birdaniga, zidan figu bekxem ronaldo raul ronaldinho...bkeling sanamayman bu juda uzun royxat boladi. Ular deyarli bir vaqtda ketdi futboldan va buncha yoqotishni hazm qilib bolmasdi manashu ikki daho bolmaganda. Oz ornida Ularning soyasida qanchadan qancha buyuklar qolib ketdi va qolib ketmoqda ha qolib ketmoqda chunki hali tugamadi ishoning. Bu hali yakun emas. Faqat biz uchun bu qayg'uli endi qirollarning biri, bizning qirol biz bilan emas. Unga butun futbol ahli, Ispanya futboli muhlislari real muhlislari BARSELONA muxlislar hamma minnatdorchilik bildirishi kerak. Bizga futbol jozibasini qaytargani uchun. Raxmat senga Ronni hammasi uchun. Ishonaman yuveda ham sen hali uzoq porlaysan bizni osha yerdq ham gollaring, oyinlaring borliging bilan xursand qilaverasan Real muxlislari qalbida qolasan. Biz esa endi sening o'rningnida yopadigan yoqliging kemtikini bildirmaydigan yulduzni kutamiz. Hala madrid!!!
2018-07-11 17:04:32
Beyl ham Man Yunayted bilan yopiq muzokaralarda qatnashayotgan ekan u Ronaldu ketganidan song asosiy futbolchi bo'lmoqchi yoki ketishini aytibdi. U yaqin kunlarda Yunayted bilan shartnoma masalasida yig'ilish o'tkazarkan. Tovba qanaqa xabarlar chiqyaptiya. Buyam ketsa iwonavering La Ligada Realni kuchli 4 likka kirishini poylab o'tiramiz wekilli. Asosiy futbolchi Isko va asosiy pleymeker Asensio bo'lishi katta ehtimol ekan. Hali bu borishda Yevropa Ligasida o'ynash darajasiga ham tuwmasa boldiydi) Balki aksincha bolar) Kuzatamizda endi...
2018-07-11 17:03:05
O'rganib qoldilaringmi Ronaldu ketganiga
#107 BALE_-_ISI
2018-07-11 17:00:05
Ассалому Алекум
#106 KALEXON
2018-07-11 15:35:15
Undan kora bu narxga arzimidi dsela boladi
#105 KALEXON
2018-07-11 15:33:38
Xotyabi qarindosh urug'imiz pulini to'lasa xam mayli xechkim masu bizga
#104 KALEXON
2018-07-11 15:29:01
Man bitta narsaga xayron qolama narxi qimmat arzon deysila Real raxbarlarini kallasi ishlamidi deb o'ylisilami kimni qanchaga olsaxam foyda qiladi qimasa omidi bitta narsani bilmasa aytkan narxiga olip ketovirmidiku pulini oqlidi pulini chiqarip beradi shunga aqli yetip oladi oyinchilani
#103 yusupov94
2018-07-11 15:20:15
Neymarga qaraganda Hazard yoki Mbappe yaxwiroq variant menimcha. Narxlari xam Neymarga qaraganda arzonroq, Hazardni Ronolduni sotgan puliga xam olsa b6ladi fikrimcha
#102 aziko_gb11
2018-07-11 15:18:57
2017 2018 yilgi mavsum kup jamoalrni yiglatdi venger,buffon,inesta endi navbat bizga yetib keldi
2018-07-11 15:04:43
#80 Realbekbest_ ____ 10 raqamni Modrich shunday berib yuboradi deb Kim aytdi Modrich a
2018-07-11 15:02:27
Bizni daxshatli samoaviy Ronaldoyimiz bor edi. Rahmat afsona barcha barchasi uchun rahmat. Chl kubogini yonigada yaqin kela olmayotgan bir palladan shu kunlargacha olib kelgani uchun rahmat. Yuventus daxshatli kuchga aylanmoqda u yuvening ham afsonasi bo'ladies. Italiyani ham zabt etadi
2018-07-11 14:59:56
7 rakamni Junorga bersa kerak
2018-07-11 14:57:29
Dunyo futbolida Ronaldo darajasiga chiqishi mumkin bo'lgan yagona yulduzni koryapman bu Klian Mbappe!!!!! Qolganlar bu darajaga erisha olmaydilar
2018-07-11 14:54:37
7 ni yuki Real tarkibidagi har qanday yulduzga og'irlik qiladi. Uni Ronaldo shunday tashlab ketmoqdaki bu raqamda top tepish sharti shuki bu raqam egasi doimo Oltin Topga davogar boladigan oyin korsatish kerak
2018-07-11 13:58:15
xozir tranfermark sayitiga kirsam real 3 ta nomzodga qiziqyotganini korib qoldim M.Icardi Suso va Bernardo Silva ni 20% dep qoyibdi

So'rovnoma

"Futbol tahminlari" loyihasi
Foydalanuvchi Jami
1 X-Striker 209
2 Xojiakbar 199
3 Mr_Goal 197
4 farruh1787 197
5 Abrorbek_7 195
To'liq jadval

Online Madridistlar?