O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#125 bwin
2018-07-11 22:52:04
Valexo_3 namuncha sergapsan
2018-07-11 21:51:20
Benzema ham ketsa yangi tarkib qanday bo'ladi
2018-07-11 21:51:07
#120 Mbappe yo Neymar to‘g‘rimi ?
2018-07-11 21:30:09
A Seriyada Immobile Ikardi Ronaldu to'purarlikka asosiy davogarlar Belotti ham harakat qilsa boladi. Dybalani Messini malayi deb yomon korardim endi u Ronalduni ukasi bolib qoladi katta ehtimol bilan. Ronaldu vaqtida ketti. 33 yoshida uni ko'klarga ko'tarishi mumkin bolgan jamoaga ketdi.

ISHONING YUVENTUS RONALDUNI 4 YIL O'YNATSA HAM 9 YIL O'YNATGAN REALDAN KO'RA DURUSTROQ HAYRLASHADI. KARYERASINI YAKUNLASA YUVENTUS AFSONASI HAM BO'LISHI KATTA EHTIMOL. MANCHESTER YUNAYTED MUXLISLARI O'RTASIDAGI SOROVNOMADA YUNAYTED TARIXIDAGI ENG YAXSHI O'YINCHI RONALDU ORTIDAN BEKHEM VA NISTELROY BOLGANDI REALDA ESA SHUBHASIZ YANA RONALDU BOLADI. MENIMCHA KRISH ITALIYANI HAM ZABT ETSA KERAK UNDA BILMADIM HAR BIR LIGANING SUPERYULDUZI VA LIDERI BOLISH YANA KIMLARGA NASIB QILARKAN
2018-07-11 20:28:53
ex afsus nimalar buldi xaliyam uzimga kelolmayapman
2018-07-11 20:06:44
Futbol tаxti bow... Wаxzodаlаr kop... Vаliаhd еsа bittа... Diqqаt !!! sаvol: Kim...?
2018-07-11 20:01:49
Hakimov Ashrafjon ham Barussiyaga ijaraga berilibdidaaaa
#118 VALEXO_3
2018-07-11 19:54:36
Ronaldu yeb to'ymas ekan Raulni rekordi yetmadi kamlik qildi Del Pyero va Tottilarni ham rekordini zapt etgani ketdi )))))
#117 VALEXO_3
2018-07-11 19:53:07
Ronaldiga rahmat uni hechqachon unutmimiz birumir yetakchimiz bo'lib qolaveradi uni golarini fintlarini oltin butsalarini oltin to'plarini va Jamoaviy sovrinlar olishiga yordam berdi Realni unga faqat omadlar tilaymiz Ronaldu o'yini pasaymasdan keraksiz bo'lib qolmasdan ketdi eng kuchli davrida muxlislarni mehri ila ketdi Ronaldu to'g'ri qildi o'z qadrini bilintirib ketdi hammaga va o'zi ham o'z qadrini bilar ekan Raul Kasilyaslardek haydalmay ketdi 33 yoshida ketadigan payti edi agar yana 2-3 yil qolganida Ronaldu boshqa jamoaga o'tishga kech bo'lar edi Ronaldu esa yangi rekordlar yangi Kariyera xoxladi uje Real bilan qilmagan narsasi qolmadi yangilik istadi...Men Kaka va Ronaldu sabab Realga muxlis bo'ldim haqiqiy Madridist bo'ldim xattoki Real uchun Ronalduni ham tanqid qilgan paytlarim bo'lgan shunday ekan doyim Real bilan man mayli 10 yil sovrin olmasin lekin Realni tark etmayman...Afsonaviy Ronaldu xayr hardoyim qalbimizdasan Sen uchun Yuveni o'yinlarini ko'rib turaman Real bilan tashqari o'yinlarda Real bilan o'yinda esa Yuveni eng omadsiz o'yini bo'lishini tilayman Birumir Real birinchi jamoam bo'lib qoladi o'zgarmidi qiziqish uchun esa ikkinchi jamoam Yuventus bo'ladi
#116 VALEXO_3
2018-07-11 19:42:23
Demak Ronaldu; U haqiqiy afsona takrorlanmas futbolchi u futbolda hamma narsaga erishdi yoshligida juda qiyinchiliklar mashaqatlar ko'rdi tinmay mehnat qildi va tez orada samarasini ko'rdi Man Utdga o'tib to'liq mahoratini istedotini ko'rsatdi Yunayted da hamma narsaga erishdi Jamoaviy kuboklar va Shaxsiy sovrinlar Oltin to'p...Keyin Realga o'tdi Realda 3 karra kuchayishga kundan kunga o'yinini kuchaytirib bordi yanada ko'proq gol urdi ko'proq golga pas berdi ketma ket rekordlarni yangiladi va Shaxsiy sovrinlar Jamoaviy sovrinlarni juda ko'p oldi cho'qiga chiqdi Real uchun borini berdi Real tarixidagi eng kuchli futbolchi eng ko'p gol urgan futbolchi bo'lib ketdi Messi bilan teng xattoki Messidan 1 qadam oldinda ham yurdi...Futbolga o'zgacha tezlik o'zgacha uslub olib kirdi futbol uchun muhim shaxsga aylandi Futbol deganda Ronaldu xayolizdan o'tishi aniq kam sonli shunday futbolchilardan sanaladi Ronaldu...Real Ronalduga Ronaldu Realga borini berdi bir biriga juda ko'p narsa berdi Realni Ronaldiga Ronalduni Realga qarzi qolmadi Peres va Ronaldu bir biriga ancha narsa berdi o'zi qaror qilib o'zi Realdan ketdi buni intervyusida ham aytdi Peres ham Lopotegi ham olib qolishni istadi Ronaldu esa yangiliklarni istadi va bunga haqi bor u uchun xursandmiz...Ronaldu albatta Realdan ko'proq maosh berishlarini so'rashga haqli Peres ham vaqtida Ronaldu uchun qilgan mehnatlari uchun ko'p maosh bermaslikga ham haqi bor edi...Peres etibor bermay qo'lab quvatlamay qo'ydi deb o'ylab jamoadan ketishni istadi oxirgi vaqtlar ko'p mehr istadi Ronaldu chunki Peres oxirgi vaqtlar ko'p Neymarga mehr qo'ydi Ronalduga esa Peresni maqtovi bizga hechkim kerakmas Ronaldu bor deb maoshini oshirishini istadi lekin Peres bunday qilolmadi yangi chiqyotgan yulduzlarga etiborsiz bo'lolmadi Peres 30 miliyon berishga rozi edi Ronaldu esa yanada ko'proq istadi albatta bunga haqli edi lekin o'zini oladigan daromadi ham yamon emas edi Peres olib qolish uchun 35 miliyon yevro bersa bo'lar edi lekin qandaydir sabablarga ko'ra bermadi menimcha Peres yulduzlarni yig'moqchi Ronaldu esa olib kel deyishini istadi lekin Ronaldu o'zim Lider bo'la olaman deb rozi bo'lmadi balki Zidani ketishi ham bu bilan bog'liqdir balki ikkisiga ham ichki muhit oxirgi vaqt yoqmagan bo'lishi mumkin...Nima bo'lganda ham Ronaldu bir kun kelib ketar edi Peres esa qoladigan inson edi doyim sevimli jamoamiz bilan birga Peres biz muxlislarni juda ko'p xursand qilgan dunyoni eng kuchli yulduzlarini olib kelgan Ronaldudan ham ko'p narsa bergan Realga...Hala Madrid
2018-07-11 19:28:01
Like shu fikrizga quwilaman. 1 kunda 10 martda like bosish mumkun ekan tugab qolibdi bolganida bosardim .
#114 VALEXO_3
2018-07-11 19:12:11
#111 Men mavzu kiritdim
#113 VALEXO_3
2018-07-11 19:11:32
Zidanga omadlar tilaymiz qachonlardir Realga qaytib keladi...Zidani taktikasi Real uchun eng ideal taktika edi xilma xilik bor edi hechqaysi jamoada bunday uslub yo'q edi Mour va Simeyone jamoasida ximoyaviy qarama qarshi xujumga asoslangan aftobus taktikasi bo'lsa Gvardiola va Lopotegi jamoalasida Tiki-taka kichik paslar bilan to'p ushlab xujum qilish edi Zidani jamoasida esa bularni bari bor edi Qarama qarshi xujum Maydon markazini boshqarish Uzun uzun paslar Kichik paslar Havodan ko'tarishlar Kambinatsiyon to'p ushlash va Tiki-taka uslubida to'p ushlab raqib jarima maydoniga kirib borish...Zidan raqibga qarab taktika qilar edi va o'yin davomida 90 daqiqani 3 qismida 3 xil o'ynar edi xilma xilik bor edi...Zidan jamoasi juda xotirjam edi xotirjam ishonch bilan shoshqaloqliksz xavotirsiz oldindan bilgandek xotirjam zo'riqishlarsiz gol va golar urib yutib ketar edi...Daxshatli davr va Qalashtirib tashlagan kuboklari uchun jozibali futboli uchun Zidanga rahmatlar aytamiz u haqiqiy afsona unutmimiz doyim Zidan qalbimizda Chempionimizni unutmimiz 3 bor ketmaket Chlni olib takrorlanmas rekord qilganini unutmimiz
#112 Salax_10
2018-07-11 19:06:01
Real himoyachisi Ashraf Xakimi ikki yilga Borussya Dortmun klubiga ijaraga berildi.
#111 900532707
2018-07-11 19:00:40
BLYA NEGA FIKR ALMASHISH DEGAN NARSA YOQ ? XAMA OZINI FIKRINI BILDIRADI KETADI BUNDAN NIMA FOYDA BIR NARMALNIY FIKR ALMASHSAK USHANDA YAXSHI BOLARDI QURUQ GAPDAN KORA.
#110 VALEXO_3
2018-07-11 18:59:22
Zidan va Ronaldu Realni ikkita afsonasi tark etdi...Futbolchi sifatida ham Murabiy sifatida ham eng kuchlilaridan bo'ldi futbol rivojlanib shu darajaga yetishiga katta xissa qo'shdi futbolga yangicha uslub olib kirdi o'zgacha fint olib kirdi Murabiy sifatida ham futbolga yangicha uslub olib kirdi o'z g'oyalarini olib kirdi...Real murabiyligida 3 yil dunyoni larzaga soldi hechqaysi jamoa Realga bas kelolmadi 3 yil Realni davri bo'ldi Zidan takronlanmas Murabiyligini haqiqiy afsonaligini ko'rsatib qo'ydi...Zidanda tug'ma istedot bor XUDO bergan istedoti bor Futbolchi va Murabiy sifatida eng kuchlilaridan bo'ldi ajoyib tarix yarata oldi...Futbolchi sifatidayam Murabiy sifatidayam hechkim undan vos kechgani yo'q o'z xoxishi bilan Realdan ketdi hurmati borida eng kuchli davrida ketdi kuboklarni qalashtirib tashlab ketdi Peres olib qolmoqchi bo'lishiga qaramay ketdi
#109 JR__11
2018-07-11 18:52:05
Realning hujum uchligi: Keyn, Asensio va Beyl bo'lsa................!!!!!!
#108 JR__11
2018-07-11 18:50:14
Ronalduni o'rniga Keyn to'gri keladi menimcha, o'yin uslubllari o'xshab ketadi.
#107 JR__11
2018-07-11 18:48:49
Ronaldusiz Real kuchsizlanadi lekin 1, 2 o'yindan keyin Lopategi hammasini uz joyiga quysa kerak.
#106 900532707
2018-07-11 18:37:50
Роналду: «Мени «Реал» Роналду қилди», дейиши керак, «Реал» эса, «Роналду бизга келиб «Реал» буюклашди» дейиши керак. Икки томон ўзини эмас, қарши томоннинг хизматини эътироф этсагина тўғри ҳисобланади. Жамоани футболчидан устун қўйиш ҳам, футболчини клубдан устун қўйиш ҳам тўғри эмас. Иккиси бир-бирига зарур. Ҳатто мухлисларга ҳам иккиси керак. Улар эса, мухлисларсиз ҳеч кимдир. Бир-бирига боғлиқ ҳаётда яшаяпмиз. Футбол ҳам бу қоидадан мустасно бўлолмайди.
2018-07-11 18:17:52
Бензема ҳам кетади. Буни расман ўзи эълон қилди. Роналду кетидан у ҳам А серияга "Наполи’ сафига бориб қўшилиши эҳтимоли юқори. А серияга ҳам амча қизиқиш ошади энди.
#104 YORQIN
2018-07-11 18:05:37

lekn endi isco,modric,marcelo lar mazza qib oyniydi
#103 raul_7667_
2018-07-11 17:46:11
Ana endi realdagi ispanlarning o'rni ortadi ayniqsa Iskoni Lopetegi boshchiligida
#102 YORQIN
2018-07-11 17:40:18

tiki takaga tuwadi casemiro brazilyada ham tiki takaku
#101 VALEXO_3
2018-07-11 17:19:31
Kazemironi taqdiri nima bo'lar ekan
#100 VALEXO_3
2018-07-11 17:15:46
Khorezm_MADRID extiroslarga berilmang Peres xoxishisiz Beyl Realdan ketolmidi Perez bitta uchrashuvda Beylni ko'ndiradi va u Realda baxtliman ketmiman deydi...Beyl ketishi haqidagi gaplar mish mish bo'lishi ham mumkin...Agar Real Neymarni olsa o'shanda Beyl ketishi mumkin asosiy yulduz men emas Neymar bo'lar ekan deb lekin Azar Mbappe Keyn Ikardidek futbolchilar kelsa Beyl ketmasa kerak chunki Beyl harakat qilsa bulardan yaxshi o'ynay olishiga ishonadi
2018-07-11 17:14:07
U ketdi... Tirik afsona, sevimli klubim yana bir afsona bilan xayrlashdi, to'gri, xayrlashuv yana o'sha holat... Roma. Barselona milan inter singagari afsonasini dabdaba bilan kuzatmadi, bunga hamma ko'nikib bo'lgan. Raxmat senga CR7. Realimga qirollik darajasini qaytarganing uchun. Realimni dunyodagi eng kuchli qilganing uchun. Shunday davrlar bo'lganki realda yaqqol ajralgan, bitta o'zi jamoani tortadigan futbolchi bo'lmagan. Chunki tarkibdagi xoxlagan oyinchi bu ishni qila olar edi. Ronaldu davrida esa tan olaylik deyarli yolgiz ozi yelkasida kotarib yurgan davrlar boldi. Bu ham tabiiy chunki Messi ikkisi butun futbolni tortib yurgandan keyin tabiiy boladida. Ular bizga ozlaridan saal ilgari faoliyat yurgizgan yulduzlar pelliadasining futbolni tark etganidagi kemtikni yopib turishdi. Bir eslab ko'ring 10 yil ilgari qanday yulduzlar futbolni tark etgandi birdaniga, zidan figu bekxem ronaldo raul ronaldinho...bkeling sanamayman bu juda uzun royxat boladi. Ular deyarli bir vaqtda ketdi futboldan va buncha yoqotishni hazm qilib bolmasdi manashu ikki daho bolmaganda. Oz ornida Ularning soyasida qanchadan qancha buyuklar qolib ketdi va qolib ketmoqda ha qolib ketmoqda chunki hali tugamadi ishoning. Bu hali yakun emas. Faqat biz uchun bu qayg'uli endi qirollarning biri, bizning qirol biz bilan emas. Unga butun futbol ahli, Ispanya futboli muhlislari real muhlislari BARSELONA muxlislar hamma minnatdorchilik bildirishi kerak. Bizga futbol jozibasini qaytargani uchun. Raxmat senga Ronni hammasi uchun. Ishonaman yuveda ham sen hali uzoq porlaysan bizni osha yerdq ham gollaring, oyinlaring borliging bilan xursand qilaverasan Real muxlislari qalbida qolasan. Biz esa endi sening o'rningnida yopadigan yoqliging kemtikini bildirmaydigan yulduzni kutamiz. Hala madrid!!!
2018-07-11 17:04:32
Beyl ham Man Yunayted bilan yopiq muzokaralarda qatnashayotgan ekan u Ronaldu ketganidan song asosiy futbolchi bo'lmoqchi yoki ketishini aytibdi. U yaqin kunlarda Yunayted bilan shartnoma masalasida yig'ilish o'tkazarkan. Tovba qanaqa xabarlar chiqyaptiya. Buyam ketsa iwonavering La Ligada Realni kuchli 4 likka kirishini poylab o'tiramiz wekilli. Asosiy futbolchi Isko va asosiy pleymeker Asensio bo'lishi katta ehtimol ekan. Hali bu borishda Yevropa Ligasida o'ynash darajasiga ham tuwmasa boldiydi) Balki aksincha bolar) Kuzatamizda endi...