O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2018-06-14 00:24:48
kamina bosh murabbiy? Nega meni xabarim yo'q.
2018-06-13 23:49:57
NUrlan barcada messidan boshqa o‘yinchi yo‘qdek hammanglar messiga yopishvoldilar braziliya (koutinyo) ispaniya (pike alba busket) fransiya(umtiti din) kabilar borku axir barcachi bo‘lsangiz bitta savol nega faqat messi?
#15 Barhayot
2018-06-13 22:20:18
Omad sanga kapitan
2018-06-13 21:57:24
Omad tilaymiz Yerroga
#13 NURLAN-10
2018-06-13 21:56:39
Futbol manashunday kutilmagan va syurpirizlarga boy sport turi! Aynan shuning uchun biz futbolni sevamiz va sevishda davom etamiz! Olg'a L10 MESSI!!! !!! !!!
2018-06-13 19:44:41
Lopetege ozi aslida Real madrid murabbiyi sifatida taniwtiriliwini jaxon chempyonatidan song elon kiliwini Real madrid klubi bilan keliwip olgan va bu xaqida ispaniya terma jamoadagi Real madrid futbolchilari xabardor boliwgan.
lekin bowqa klub futbolchilari xam bulardan xabar topiwgach xar xil gap tarqaliwini oldini oliw ichun Lopetegi Real Madrid murabbyi sifatida taniwtiriliwini jaxon chempionati dan oldin elon kilgan. Bu iwni aslida ispaniya termasi futbolchilari orasida sarosima bolmasligi uchun qilgandi.
lekin Lopetegining wuncha kilgan xizmatlari xaqqi uni termadan xaydamaslik kere edi. Futbolchilarning jismonii xolati qanday ekanligi ruxan oyinlarga kaisi futbolchilar tayyorligini xammadan kore Lopetegye yaxwi bilardi.
Meimcha bu istefo Ispaniya terma jamoasiga salbii tasir kiliwi anik. Ochigi Lopetegue ga raxmim keldi yangidan jamoa wakillantirip jaxon chempionatiga olip chiqsayu chempionatga bir kun kolganda xaydalip ketsa
#11 Raul__7
2018-06-13 19:36:34
Tekinga Lopetegini olarkanmiz
#10 neftgaz
2018-06-13 19:13:26
bu almashinuv Ispaniya imkoniyatini oz bo'lsada tushiradi Ispaniya guruhdan chiqadi Portugaliya bn xudo xoxlasa lekin nimchorak finalda qanday raqib tushishiga bog'liq keyin kamida yarim final tilayman omad!
2018-06-13 19:07:27
Yov tovba nimalar qib tashadiylar)))
Yarim kun netga kirmasang manashuda ahvol Otabek)
Lopetegini haydashibdi ablaxlar))
Nima ham derdik omadini bersin Yerroni
#8 Alii_uz
2018-06-13 18:40:14
Испаниядан коп нарса кутиш кйин энди.. барибир унакела фаворимас эди .. немисларга омать