www.soccer.uz
O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2018-06-14 00:24:48

kamina bosh murabbiy? Nega meni xabarim yo'q.
2018-06-13 23:49:57
NUrlan barcada messidan boshqa o‘yinchi yo‘qdek hammanglar messiga yopishvoldilar braziliya (koutinyo) ispaniya (pike alba busket) fransiya(umtiti din) kabilar borku axir barcachi bo‘lsangiz bitta savol nega faqat messi?
#15 Barhayot
2018-06-13 22:20:18
Omad sanga kapitan
2018-06-13 21:57:24
Omad tilaymiz Yerroga
#13 NURLAN-10
2018-06-13 21:56:39
Futbol manashunday kutilmagan va syurpirizlarga boy sport turi! Aynan shuning uchun biz futbolni sevamiz va sevishda davom etamiz! Olg'a L10 MESSI!!! !!! !!!
#12 VALEXO_3
2018-06-13 19:55:33
Lopotegini xattosi Jch o'tmagunicha jamoalar bn muzokara olib bormasligi kerak edi
2018-06-13 19:44:41
Lopetege ozi aslida Real madrid murabbiyi sifatida taniwtiriliwini jaxon chempyonatidan song elon kiliwini Real madrid klubi bilan keliwip olgan va bu xaqida ispaniya terma jamoadagi Real madrid futbolchilari xabardor boliwgan.
lekin bowqa klub futbolchilari xam bulardan xabar topiwgach xar xil gap tarqaliwini oldini oliw ichun Lopetegi Real Madrid murabbyi sifatida taniwtiriliwini jaxon chempionati dan oldin elon kilgan. Bu iwni aslida ispaniya termasi futbolchilari orasida sarosima bolmasligi uchun qilgandi.
lekin Lopetegining wuncha kilgan xizmatlari xaqqi uni termadan xaydamaslik kere edi. Futbolchilarning jismonii xolati qanday ekanligi ruxan oyinlarga kaisi futbolchilar tayyorligini xammadan kore Lopetegye yaxwi bilardi.
Meimcha bu istefo Ispaniya terma jamoasiga salbii tasir kiliwi anik. Ochigi Lopetegue ga raxmim keldi yangidan jamoa wakillantirip jaxon chempionatiga olip chiqsayu chempionatga bir kun kolganda xaydalip ketsa
#10 Raul__7
2018-06-13 19:36:34
Tekinga Lopetegini olarkanmiz
2018-06-13 19:19:03
Ispaniya termasi Eron va Marokashni Futbolchilarni kuchi bilan ham yuta oladi Portugaliya bilan jidiyroq o'yin bo'ladi lekin baribir 2 o'rin bilan bo'lsa ham guruxdan o'ta oladi shu guruxdagi 3 o'yinda Yerro termani o'z qolibiga solib oladi tajriba ham to'playdi uyog'iga o'yindan o'yinga kachok bo'lib finalgacha borishi mumkin harxolda tarkib Zver
#8 neftgaz
2018-06-13 19:13:26
bu almashinuv Ispaniya imkoniyatini oz bo'lsada tushiradi Ispaniya guruhdan chiqadi Portugaliya bn xudo xoxlasa lekin nimchorak finalda qanday raqib tushishiga bog'liq keyin kamida yarim final tilayman omad!
2018-06-13 19:12:01
Jchdan 10 kun oldin Lopotegini haydashganida yaxshi bo'lar edi shunda balki Markos Alonso Bellerin Morata va 1-2 boshqa futbolchilar ham borishi mumkin edi jchga
2018-06-13 19:09:51
Zidan ham Realga kelganida Realda muhit juda rasvo edi lekin Zidan kelgan zahoti Realni tezda o'ziga keltirib hechbir murabiy qilolmagan rekordlarni qilib ketdi...Yerro ham Jch va Yevroni olib bersa hama qoyil qolardi harxolda Realchilardan buni kutsa bo'ladi...
2018-06-13 19:07:27
Yov tovba nimalar qib tashadiylar)))
Yarim kun netga kirmasang manashuda ahvol Otabek)
Lopetegini haydashibdi ablaxlar))
Nima ham derdik omadini bersin Yerroni
2018-06-13 19:04:34
Yerroga past baho bermanglar u juda tajribali futbolchilik davrida ko'p trenerni ko'rgan kimsan Del Boske va Xaynkesni shogirdi bo'lgan yana ko'plab kuchli trenerlarni shogirdi bo'lgan...Realni esa nechi yilik kapitani Realni afsonasi...Murabiylik davrida ham Real Oviedoni boshqargan Realda esa Anchelotti yordamchisi bo'lgan...Ispaniya termasini juda yaxshi biladi xattoki Anchelotti dek kuchli mutaxasis ham Ispaniya Termasini Yerro dek boshqarolmaydi chunki Yerrodek bilmaydi...Ispaniya Lopotegi bilan Jch favoritlaridan edi Yerro bilan ham shunday