O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2018-03-12 17:32:21
nega shu naymar db yonvotti bula neymarri puliga saloh bn keynni osa bo'ladyu.neymarri ranalduni o'rinbosari diyshvotti lekn o'zmzda uni o'rnini bosshga asensio' boru.yozda nma bo'sayam "muhammad saloh"ni olish kere.o'n qanot hujumchimiz yo' pashti beylam holagan joyda o'ynavotti
#114 VALEXO_3
2018-03-12 16:25:14
Yangi News chiqsa shu Neymardan qutulib turar edik
#113 VALEXO_3
2018-03-12 15:58:29
Real Sallahni olishi kerak Realni o'ng qanoti buncha kuchlimas chap qanot esa kuchli
#112 bek77
2018-03-12 15:55:49
Neymar 3-4 ta o'yinchini aldidi lekin azarchi uyam bemalol 3-4 tasini aldab o'tib ketolidi
2018-03-12 15:15:06
Man uchun Neymar va Salax ideal nomzod bo'lardi.
2018-03-12 15:13:50
VALEXO 3 Азар хакида фикриз канака????
#109 VALEXO_3
2018-03-12 15:05:46
Neymar kerak emas deb o'ylayman ko'ramiz kuzatamiz voqelar rivoji qanday davom etar ekan...Birinchidan Xelayfi shunchaki qo'yib yubormidi pul bilan qo'l oyog'ini bog'lab tashlaydi yozda Veratti Barsaga o'tolmay qolganidek Neymar ham Realga o'tolmay qoladi... Ikkinchida Hali Real 2-3 yil Ronalduni qo'yib yuborolmaydi Peres ham axmoqmas o'ynashga ishonib xotinsiz qolib ketadigan...Uchinchidan Neymar Messi bor jamoadan qochib Ronaldusi bor jamoaga kelib ikkinchi o'rinda turishni istamaydi Neymar o'zi ham biladi Ronaldu saviyasida emasligini undan yetakchilikni tortib ololmasligini biladi shunga Realga kelishga botinolmaydi Psj da esa hamma Neymar uchun o'ynaydi Man Utd yoki Man Sityga o'tsa ham yetakchi Neymar bo'ladi...Ronaldu Realdan hali ketmaydi...Peres ham osonlikcha 400 Miliyon yevro berib qo'yadigan insonmas opshi juda qimatga tushadi Neymar Peres uni olishiga ishonmiman...Real De Xea, Markinyos, Odriasola, Sallah, Keyn yoki Leva. Kelsa bo'ldi shu 5 transfer bilan hamma kuboklarni yutsa bo'ladi...30 yoshda Neymardan asar ham qolmaydi...To'g'ri Neymar chiroyli futbol o'ynaydi Shou ko'rsatadi lekin Messi va Ronaldu saviyasidamas xattoki Keyn Neymardan saviyasi yuqoriroq Neymar bazida ob havo bo'lyabdi pulga o'rganib qoldi maishatga o'rganib qoldi u jon jahti bilan o'ynamaydi Ronaldu 33 yoshda Neymardan yaxshi formada...2-3 yildan keyin Neymar o'yinida joziba ham qolmaydi fintlar aldab o'tishlari yuqoladi Ronaldudek o'yin ko'rsatolmaydi bu saviyaga chiqolmaydi Ronalduda aniqlik yuqori Neymar esa ko'p xatto qiladi...Neymarni jilovlash juda qiyin bo'ladi u yovoyilashgan Ronaldu bilan yaxshi chiqishoshi mumkin lekin yamon xarakteri bilan jamoasini orqaga tortadishunga kerak emas deb o'ylayman Real bitta Neymarni olganidan ko'ra 5-6 ta foydali transfer qilsa bo'ladi bitta Neymar bilan hamma sovrini ololmaydi...Real xujumda 250 Miliyon yevroga Leva va Sallahni olsa bo'ladi 350 Miliyon yevroga Keyn va Sallahni olsa bo'ladi mana szga Neymardan foydali va Arzonroq foydali ko'proq tegadigan 2 ta futbolchi bularga qo'shib De Xea Markinyos Odriassola oladi ana szga 4-5 yil transfer muamosidan qutuladi...Ronaldu borekan Neymarga hojat yo'q
#108 B_B_C
2018-03-12 14:34:05
Neymar kelsa Ronaldoni ketishi shartmas,Benz ketsa bõldi,Ron markazga õtadi.Hozir Ronaldo aksariyat gollarini markazdan uryapdi,oldingiday qanotda raqibni aldab yuradigan Ron yõq hozir
2018-03-12 14:11:00
Yozda Realga kim kelichini xoxlardiz haqida so'rovnoma o'tkazsak hozirdan boshlab ) mana nomzodlar Azar Salax Neymar)))
2018-03-12 13:57:10
Xалиям неймар проблемаси давом этаяптими неймар кеса рони кетади у килади бу килади икки кучxор калласи битта казонда кайнамайди узи неймар качон кучкор буп улгурди у xалиям касал курозмасмиди.
2018-03-12 13:53:39
Неймар керемас диетканлар нимага асосланиб айтяпсилар Неймар кеса хужум просто бомба болади Неймар ози БН камида 3-4 та ойинчини олиб Юра олади вам колган хужумдеги ойинчиларга бошлик яратиб беради бу Катта плюс хозир бизи составда кайси ойинчини ракибдан 2-3 да ойинчи кориклаяпти ??? Хулас Неймар кере Реалга
#104 Abrorbek_7
2018-03-12 13:45:59
Neymar keremas.Azar Salah Lewani olsek yetadi
2018-03-12 13:40:53
Hamma Neymar Neymar deb aytayatgan payt jimgina Azar keladi Realga yozda Bale o'rgina)CR7 ga Zo'r assist bo'ladi )) Benzagol o'rniga bitta Zo'r hujumchi olsa ) Amallab De Heani olsak olam guliston))) Azarga harakat qilich kerak)))
#102 Eshjanov
2018-03-12 13:37:51
#101 xa tòĝri ammo Neymar ham 24-25 yowida Roni Messi qanday òynagan bòlsa wunga yaqinroq òyin kòrsatmoqda
2018-03-12 13:31:58
#98 Gaplarizga qisman qo'shilaman lekin bitta lekini bor Ronaldo bilan Messiyam endi 25 yoshli bola mas Ronaldo 33 urdi mana indamasdan shuniyam hisobga olingda birodar))
#100 Eshjanov
2018-03-12 13:26:57
Bîňgø
#99 Eshjanov
2018-03-12 13:26:31
Neymarni kerak emasligining sababi u Barsachi! Barcada Realga qarwi òyinlardagi simulyatsiyalari esimdan chiqariwni iloji yòq...
#98 Eshjanov
2018-03-12 13:24:48
#96 Messi ham Ronaldo ham Neymarni yowida OTni yutgan demoqchimisiz? Ha yutgan lekin l, wu lekini borda R/Mlarni yowida juda kuchli òyin kòrsatgan òwa payt un mega-yulduz yòq edi bu esa R/M uchun ideal xolat edi 2007 yilgi OTtaqdimotida Kaka Ronaldo Messi bor edi va endi ularni yowiga etibor bering hammasi yow edi ówa payti, upar menimcha OT topwiriw marosimining eng yow uchligi edi, sababi esa oddiy ulardan oldingi zvezdalar futbolni tugatgan yo klubini almawtirib ortga qarab qadam tawlagan... xullar ular wunchalik omadliki buni òzlari ham biliwmidi....
2018-03-12 12:01:46
#95 Gold_realmadrid_1 Siz futbolni shunchalik yaxshi tushunsayiz qani bir futbolni tushunmiydigan odamlaga aytingchi Messi bilan Ronaldo Neymar ni yoshida nimalar yutib nimalar qigan?
Neymar yaxshi o'yinchi lekin Neymarni buyuk futbolchiladan farqi shundaki Neymarga eng muximi bu pul.
Buyer ikta yoki uchta odam kirib g'iybat qiladigan joyamas minglab odamlar kiradi va kuzatadi til besuyak gapizzi o'ylab yozing!
2018-03-12 11:21:06
Neymar kerakmas deyotganlar zidani gapi futbolni tushunmaydi.NEYMAR super uni kelajagi
Messi Ronoldu folyatidan zo'r bo'lishi mumkin.messi ronidan keyn neymar darajasida oyinchi qolmaydi.2.3ta oltin to'pni qiynalmay olar balki.NEYMAR
#95 Eshjanov
2018-03-12 10:48:21
Simulyant nafig kerak? Ustiga ustak Barsachi tóĝri R/Mlardan kam joyi yôq lekin ichki muxitda buziliw yuzaga chiqadi. Òzi bundanam xarakteri zòr òyinchilar Realda ichki muxitni buziliwiga sababchi bòlgan bu ulardan battar qiladi kelsa...
2018-03-12 10:20:56
Neymar Peymar Kerakmas,
Vazkez, Ronaldu, Asensio triosi hozir Realga vashshe foyda keltiryapdi.
2018-03-12 09:46:05
Neymar kelsa bitta yulduz ketadi
#92 MADRID_92
2018-03-12 09:17:01
#90 yo'q chorshanba kuni. Ertaga Myu-Sevilya va Roma-Shaxtyor bo'ladi.
2018-03-12 09:03:18
Barsa bilan Chelsini uyini ertagami
2018-03-12 09:03:13
Хелайфи уни факат лига 1 ни йутиш учун олди дб уйлислами неймар бумагандайам париж чемпион буларди
2018-03-12 08:57:01
Дунёни лол колдирип 222 млн утганига 1 сезон бумасдан ундо булармиш бундо булармиш бумаган гап хаммаси
2018-03-12 08:50:31
Узи хамма гап шу журналистда тинчкина уйнап йурган болани уз холига куймиди
2018-03-12 06:08:26
Neymar kelsa qanaqa Ronaldu qoladi.Ronaldu JCH 2018dan keyin ketadi.Buni o'zi ham bilsa kerak, Ronalduda Realda motivatsiya qolmadi.Neymar kelsa Ronaldu ketadi.2ta qo'chqorni kallasi bitta qozonda qaynamaydi.


Isco Chelsigamas Cityga mos tushadi.Ayniqsa David Silva nuqtasiga
#86 VALEXO_3
2018-03-12 05:47:28
Barselona fanatlari hech xursand bo'lmasa kerak