O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#39 Maverick
2017-01-09 11:44:33
Dybala yaxshi oyinchi lekin Realga kelsa zaxiraga mixlanadi
2017-01-04 16:03:06
Dybala Realga o`tadi
2017-01-03 07:02:20
Nima qiladi uni Real shunmadim keremas bizga
#36 Prince
2017-01-02 21:06:20
Marianoni biror clubga ijaraga berib yuborish kerak malakasini oshirsin u hali barbir yosh el classicodayam oldida bitta himoyachi bor edi wuni aldasa darvozabon bn yakkama yakka chiqardi shunda u nima qilishini bilmay topni oldirib qóygandi diabala bizga kerak deb óyliman u kelsa yoki benzema ketshi kerak yoki morota
2017-01-02 18:58:09
Realga hujumchi kerakmas deb öyliman.Morata va Marianolardek kuchli,shijoatli hujumchilarimiz zaxiramizda ekan,boshqasi öz klubida közini qisib yurovursin)))Menga qolsa Marianoni köproq öynatardim.U albatta ishonchni oqlaydi va oqlab kelyapti ham.
#34 BinGo
2017-01-02 14:57:43
#28. Rahmat! ) o'zim ham hayron qoldim ) seni ham tabriklayman !!!
2017-01-02 14:35:37
Dybala zor variyat olish k.k
#32 NEDVED_11
2017-01-02 14:28:07
Шуни тинч куйишмадида!)) Хамма гап Максида унинг Дибала бн муносабатлари яхши эмас, сабаб эса Аллегри Дибаладан Манжукични устун билаётганидир, бунга кайсидир жихатдан жарохатнинг хам урни бор! Яна бири эса Гонзало келгандан сунг Дибаланинг хужум якунловчи ролидан хужум ташкил этувчи ролига утганида хам булиши мумкин! Пауло Туринда колишига умид киламиз, лекин кетишни хохласа Ювентус бундай футболчиларни таркибда саклаб утирмайди...! Кузатамиз!!!
#31 Mansur_92
2017-01-02 14:03:36
Ko'rasiz lar Obomeyang yozda Realga keladi Xudo hohlasa tushumda ko'rdim
2017-01-02 13:54:32
Bizga Obameyangni olib kelsa Benzemani zaxiraga mixlardi.
Hozirgi paytda yarim himoyachi yoki qanot hujumchisi kerakmas sof tayanch hujumchisi kerak.
2017-01-02 13:52:40
Demak ketishni xohlayapti Yuventusdan, Real yoki Barcaga o'tadiku aniq!
Bitta gap: Kerakli yukning og'iri yo'q!
#28 Real_m_go
2017-01-02 13:47:47
Aheey Ma'ruf koboklar b.n. Yangi yilga sovgami))) Yarashibdi. Bayramlaring b.n ogayni
#27 BinGo
2017-01-02 13:39:34
#26. Menga qolsa ham Realga emas, Barsaga o'tgani ma'qul. ) Balki siz aytgandek Maestro o'rnidadir, balki Leo bilan almashinib o'ynar, balki Pako bajarolmagan ishni bajarar. Nima bo'lganda ham Barsada joy topiladi u uchun )
#26 BlackStar
2017-01-02 13:34:46
Bingo men ham shu fikrdaman Rmda qanotlar band markaz uchun imkon bor yoki hujum boshlovchi rolni uziniki qilishi mumkin FCB da hujum trioda gap bulishi mumkinmas balki Maestroni urniga nomzod bular?
#25 BlackStar
2017-01-02 13:27:28
21# Vaqt oliy hakam negadir hozirgi tarkibdan kunglim tuq boshqa hech kim kerakmas deb uyliman yana bilmadim agar Dybala kelib jamoaga moslashib ketsa bundan hursand bulaman
#24 BinGo
2017-01-02 13:26:57
#22. Benzemani deyishga majburman. Lekin bu gapga o'zim ham ishonmayman. Chunki Benzani hali hech kim tarkibdan chiqarolmadi. Moratadan umid bor edi afsus u ham buni qilolmayapti. Lekin Dibala qanotlarda ham foydali. Palermoda qanotda yurardi. Ammo Realda Ronaldu va Beyl bor. Qanotlar band. Balki noan'anaviy pozitsiya hujumkor yarimhimoyachi rolini bajarar
#23 mateo
2017-01-02 13:24:57
Oscarni ketishini Vitselni ketishidan alamliroq bo'ldi Axmedovni jamoasiga o'tgani Foydaliroq bo'ldi.))
#22 BlackStar
2017-01-02 13:22:50
16# Bingo bro bu A seria emasda masalan Kaka uz davrida Dybaladan kuchli va tajribali edi qolgani uzizga malum Dybala RM va FCBdagi urnini kimni evaziga kuryapsiz a.tarkibdan kimni chiqarib tashloladi? Benzaga deb tezda shoshilmang
#21 mateo
2017-01-02 13:22:34
Dybalani Shu xolati Xozirgi Xamesdan yaxshiroq iSkodan Foydaliroq.)
#20 BinGo
2017-01-02 13:20:48
#17. Nega Xitoyga ketdingiz deb savol berishsa, meni Xalk ko'ntirdi, u yer oddiy chempionat emas, Xalk, Paulinyo, Oskar, Tevez kabi kuchli futbolchilar to'p tepadi deb javob bersa kerak )
#19 RM-Qirol
2017-01-02 13:19:33
Nima bugandayam Dybala kelishi uchun RMdan 2 ta hujumga yaqin uynedigan futbolchilar ketishi kere.
#18 RM-Qirol
2017-01-02 13:17:10
Benzemani sotib Marianoni ijaraga berib Dybalani olsa boladi, bomasa Dybala keregi yoq menimcha.Yo Xames yoki Iskoni sotib Dybalani olsa buladi.Beyl kop travma olishini hisobga olib.
#17 Ronaldu_7
2017-01-02 13:16:56
Witsel yuvedan voz kecib Xitoyga ketibdiya)))
#16 BinGo
2017-01-02 13:16:52
#10. Mariano bilan teng ? Menimcha adashdingiz. Dibala Yuventusda emas, Palermoda tilga tushgandi. U yerda o'z mahoratini namoyish etgandi. Yelkasida mas'uliyatli 9-raqam turgan bo'lsa-da, bemalol to'p bilan harakatlanardi, chiroyli gollar urardi. Hamma Barsaga o'tadi deb turgan bir paytda, Yuveni tanladi. U yerdagi o'yinlarini bilasiz. Yo'qolib qolgani yo'q.
#15 DIAZ
2017-01-02 13:16:50
To'g'risi bizga obameyang dybaladek futbolchilar kerak emas chunki bizning hujumda o'ynaydigan futbolchilar yetarli
#14 mateo
2017-01-02 13:14:02
#11 Mansur_92
1 qarich til kerakmasmi )))

Degan bo'lardi Tuxel kamentni o'qiganida)))))
#13 BinGo
2017-01-02 13:12:34
Demak, La Liga sari qadam tashlamoqchi. Yo Real, yo Barsa. Bir zamonlar Barsaga suzib bo'lsa ham boraman degandi. Oradan vaqt o'tdi, aynan Real ham jiddiy qiziqishni boshlagan zahoti, Yuvedan ketishi haqida gap-so'zlar ko'payib ketdi. Mana hattoki, shartnoma ham imzolamabdi. Bu yerda bir gap bor. Isko yoki Xames Yuvega o'tsa kerak endi, agar Dibala Realga keladigan bo'lsa.
#12 BlackStar
2017-01-02 13:10:32
11# Obamiang RMga kelmasa kerak agar Peris olishni istaganda u yozdayoq bizda bulardi
#11 Mansur_92